Saturday, February 11, 2012

Gembira

Salam,


Hari ini aku gembira amat. Tak tahu nak cakap apa. Gembira tahap apa dah tak tahu dah. Tapi memang gembira dapat tinggal di rumah untuk beberapa bulan yang terasa amat lama ni. Mujur la ada drama korea ni. Sebenarnya baru lepas habis tengok drama You Are Beautiful. Bermatian-matian aku tengok drama itu sampai tak dapat tido.


Jadi nak teruskan rasa gembira itu. Aku terus ulang je lagu yang ada dalam drama itu sampai aku puas hati. Walaupun dah dengar banyak kali tapi tak pernah rasa jemu.Hahahahaha. Nak tergelak rasanya. Heeeeeeeeeeeeeee








Drama korea ini sememangnya dapat aku berbahagia dan boleh mengurangkan rasa sunyi di samping rasa dengki lebih-lebih lagi rasa bosan di rumah. Tanpa drama korea ni, aku rasa dah jadi mayat hidup dah. Dah tak tahu buat apa-apa, ye kan? Cuba kamu bayangkan jika kamu duduk dalam rumah dalam tempoh yang lama tanpa keluar kemana-mana pun. Mesti dah rasa lemas punya. Begitu lah nasib aku di rumah ni. Tak tahu mana nak tuju. Kalau masih anak dara itu memang patut la duk rumah kes mereka bahaya kalau keluar sorang-sorang.


Jadi inilah salah satu jalan untuk aku terus gembira tinggal di rumah. Tengok drama korea. Aku gembira dengan diri aku sekarang walaupun nasib aku tak seperti orang lain yang lebih baik daripada aku. Inilah cara aku bergembira, anda bagaimana??


Dah tak boleh nak cakap apa




Hanya untuk tontonan aje.











No comments :