Tuesday, May 8, 2012

UPU UPU...

[Salam]



Bagaimana dengan keputusan UPU bagi orang yang mohon itu? Puas hati atau tidak? Kalau yang puas hati memang tak ada masalah la. Memang tidak dinafikan ada juga yang tidak puas hati dengan keputusan UPU termasuklah dengan aku ni. Aku ni tidak berpuas hati dengan tempatnya sahaja.

Bagi yang tak dapat itu mungkin rezeki tak datang lagi. Harap dapat bersabar kerana rezeki tak semestinya datang terus. Lagi pula Sabar itu separuh daripada iman. Aku pun kena la bersabar dengan tempat kampus yang aku dapat itu.

Kalau dulu aku takut tak ada peluang nak belajar ke menara gading. Sekarang ni pulak dah ada pelbagai cabang. Tak tahu nak pilih yang mana satu yang paling secocok dengan aku. Pening pening. Sekarang dah tak ada dah umum keputusan macam ini. Huh!!


Nampaknya hujan dah nak turun. Jadi aku nak blah dulu.Kait apa tak tau dengan hujan ni.Okaylah nak buat kerja pulak. Selamat petang..

3 comments :

rAIHan said...

tahniah.
dapat kampus mana?

Unknown said...

tq..dapat kampus machang...

Farid said...

Apa pun keputusan UPU, tahniah ye sebab berjaya ke menara gading... yang penting, kena study elok-elok untuk berjaya dlm hidup. Insya-Allah.