Tuesday, January 17, 2012

Gita Gutawa - Sempurna (Versi 1)



Sudah lama aku tidak mendengar lagu yang sweet ni. This song is one of my favourite song when i was at 12 years old. Hope you like to hear it.





Klip video ini mengingatkan aku pada enam tahun yag lalu. Iramanya amat enak didengar tambah pula dengan suara Gita Gutawa yang merdu. Lagu ini sentiasa aku buka apabila aku bosan di rumah. Terbayang macam-macam masa dengar lagu ni. Kuat aku berkhayal, entah kenape aku jadi suka sangat nak berkhayal. Mungkin rindu pada seseorang ni. Biasa la pada budak baru lepas exam UPSR pada enam tahun yang lalu.Lagi pun sudah tak ade kerja nak buat masa cuti akhir tahun. Ni je la aktiviti yang boleh buat untuk memuaskan hati.







Mari kita nyanyi sama-sama. Lirik lagu ni dah ada kat atas ni. Cuba fahami maksud lirik itu.





 
Amacam best ke tak lagu ni..... 

No comments :