Thursday, April 5, 2012

Habis

Salam,

Geram sungguh aku dengan game in. Ada ke patut tiba-tiba saja bertukar kepada yang asal punya. Dah penat dah aku usahakan untuk sampai ke tahap itu. Bukannya senang tahu tak. Nasib baik aku ni seorang yang bersabar. Kalau tak, kalau tak....... Ni semua gara-gara virus. Rekod aku yang tak pernah kalah itu habis jadi telur ayam saja (maksudnya kosong). Tengoklah kalau tak percaye dan tidak cilok dari Mr. Google yea dan bukan reset itu punya game rekod.

Ni game freecell


Kalau anda tidak percaya jugak tidak mengapa sebab aku pun tiada bukti nak tunjuk yang virus itu menyerang. Tak ingat nak capture gambar itu sebagai bahan bukti (macam detektif saja). It 's okay. Nampak nya terpaksa main semula. Bukan terpaksa memang dah suka. Hahahahaha.

Perjalanan seribu batu bermula dari langkah pertama.

Detektif kecil datang menyiasat


Cepat sungguh bergerak...

2 comments :

Unknown said...

hhhhhmmmmmmmmm............. dah lama tak main freecell

Unknown said...

kalau maen balik mesti best kan..:)