Friday, April 13, 2012

Secret The King

Salam,



Dah tengok dah tajuk utama dekat atas. Kalau dah tengok tak apa la. Aku cuma nak kongsi satu video saja untuk petang jumaat ini. Video ini aku tengok semalam. Nampak macam menarik saja. Jadi aku pun tengok lah. Kalau tengok pada tajuk entri untuk petang ni kan. Mesti anda tertanya-tanya video yang macam mana itu terutamanya pada orang yang minat kdrama serta pernah tengok Secret Garden. Anda yang minat kdrama mesti tahu la pelakon drama secret garden ni kan? Yang satu lagi itu drama terbaru The King 2 Hearts lakonan Lee Seung Gi dengan Ha Ji Won.

Ni la videonya, tengoklah kalau nak.


Pendek saja video ini. Tapi tak ada subtitle la. Aku pun sebenarnya tak faham apa diorang kata. Namun tengok pada reaksi pun dah tahu dah. Yang penting aku dapat lepaskan rasa bosan aku  yang amat melampau ni. Sesiapa yang ingin tengok ini sila lah ya. Tapi sebelum itu pause kan lagu di blog itu. Nanti mengganggu pulak. Tak syok la tengok video ni kan dengar lagu lagi itu. Hehehehe.

No comments :