Thursday, March 29, 2012

Clueless

[Salam]
Masalah! Masalah! Barang aku sudah hilang la. Bukan hilang sebenarnya tapi terlupa simpan dekat mana. Jadi, aku pun cari la di merata-rata tempat. Aduh, susah jugak nak cari benda ni tambah pula dengan saiznya nipis dan agak kecil jugak . Dah lama sangat rasanaya aku simpan benda itu sampai tak ingat simpan dekat mana. Kena usaha cari sampai dapat biarpun samapi lubang cacing (ayat macam power saja). Kalau tak juma sia-sia saja la aku buat semua ini. Huhuhu

Inilah yang dikatakan manusia mudah lupa (Aku tak tujukan kepada sesiapa). Jangan mudah terasa.

Dah lewat malam ni, baik aku tidur dulu untuk dapatkan tenaga yang secukupnya. Padehal dah tak ada idea nak tulis. Hehehehehe. Maaflah semua, aku ini asyik tertumpu hanya pada perkara ini sahaja. Itu sahaja yang dapat aku luangkan masa bersama anda untuk sesi malam ini (Mengigau ke ni?). Okaylah nak out dulu.



mengaummmmmmmm.........


P/s: Pandai-pandai la ingat bila nak simpan barang yang beharga.

2 comments :

millerJ said...

Tcicir dkt mana2 ka? huhu. sy pn slalu gak cmni..pelupa sgt. barang letak mana pn dah tak igt dah. lagi2 klu benda penting >__< hopefully riz dpt cri benda yg hilang tu k :)

Riz Kim said...

tq la bgi smgat utk riz cari...riz akn cuba cri smpai dpt..