Thursday, March 22, 2012

Selesai la sudah

Salam




Fuh, lega gile lepas ambil result SPM kat sekolah hari ini (Mula-mula itu berdebar la jugak). Boleh la bersyukur dengan result yang tak seberapa ini. Mesti anda tertanya-tanya kan berapa result aku. Yang itu aku tak boleh nak jawab sebab tidak ada apa yang boleh dibanggakan dengan result itu. Kepada yang gagal itu (aku tak cakap kat sapa sapa). Jangan mengalah lagi kerana itu bukan masanya. Gagal sekali tak bermakna gagal selamanya kan. Betul tak? Yang dapat straight A itu memang.....memang......memang.....Nak kata apa tak tahu.

Okay dah habis pasal cerita SPM 2011. Tutup kisah ini

Ayuh kita pergi ke segmen lain pulak(Apa la yang aku mengarut ni). Anda ada baca tak entry aku yang sebelum lagi. Perasan tak aku banyak post pasal drama itu. Yang belum tahu lagi itu boleh la rajinkan tangan anda untuk tekan sini..sini..sini dan sini. Itu la pasal, sekarang drama itu dah pun keluarkan episode pertamanya pada kelmarin jugak. Jadi sekarang ni aku tengah cari la drama ni dalam internet termasuk google. Memang susah la sebab masih baru lagi ka.n Kalau nak tengok jangan la lepaskan ye. Itu saja. Arrigatou sebab baca. Lawa la pic kat bawah ni. Hehehehe



No comments :