Monday, March 19, 2012

Lain Pulak Ni

Salam






Tengok tajuk entry ni pun dah pelik. Mana tak peliknya. Sepatutnya semakin dekat hari nak ambil result, semakin berdebar la. Amboih, dah buat hipotesis pulak. Tapi hari ini dah jadi lain sikit. Aku tak rasa berdebar pun  hari ini. Nak buat apa nak berdebar sakan macam ni. Lepas ni pun boleh berdebar jugak. Apa yang aku merepek ni.


Alang alang dah nak hampir pada masa. Baik aku banyakkan berdoa. Itu saja langkah terakhir yang boleh aku boleh dan jugak redha dengan apa yang telah ditetepkan. Kalau dah gagal alam SPM tak semestinya gagal buat selamanya kan. Aku cuma buat andaian saja. Tapi jangan la gagal.


Satu saja yang aku runsing sekarang ni. Kad yang aku rancang masih lagi belum terlaksana lagi. Di kesempatan ini, baik aku pergi siapkan yang itu dulu. Hehe itu saja, jumpa lagi semuanya.


Wah, indahnya

No comments :