Wednesday, March 14, 2012

Seronok Hari ini

Salam,


Memandangkan baru habis tengok drama ini letak gambarnya la kat bawah.






Hari ini aku gembira sekali kerana dapat mengahbiskan jugak drama Personal Taste lakonan Lee Min Ho dengan Son Ye Jin dalam masa dua hari ni. Kalau bunyi macam itu memang gila la aku ni kan. Tapi nak buat macam mana dah takde benda lain dah. Selagi tak habis cerita itu. Aku takkan berhenti la tengok sampai habis walaupun cerita itu teruk setakat mana pun. Koranag mesti pelikkan orang macam aku boleh minat tengok drama korea kan?


Nak tahu tak kenapa aku minat drama macam itu


Aku minat drama macam itu sebab aku nampak kelainan. Bukan tertumpu pada satu situasi je. Dan pula drama macam ini mempunyai jiwangnya yang tersendiri. Tambah pula plot ceritanya dan watak-wataknya memang lain. Dan yang paling penting itu ialah mesej yang cuba disampaikan dalam drama itu sendiri. Sapa yang tidak setuju dengan padangan aku boleh close blog ni sekarang. Hehehe( gurau saja). Jangan ambil hati sangat.






Lagi satu, setiap kali aku tengok drama itu nampak macam best. Pasti lagu-lagu dalam drama itu enak didengar. Memang tak boleh nak tipu la. Walaupu aku tak faham apa yang diorang cakap tapi aku akan cuba fahami dengan baca subtitle kat bawah tu. Bukannya susah sangat pun. Jadi kepada sesiapa yang minat drama korea ni. Anda mungkin mempunyai sebab yang sama macam aku ni ataupun ada sebab sendiri. Jadi itu saja yang aku nak beritahu hari ini.


Bagi yang tak caye cuba dengar yang ni. Kalau tak suke memang bukan taste anda kot. Kamsahamida 












No comments :