Sunday, March 4, 2012

Hi March

Salam,


Takutnyaaaaa!!




Akhirnya tiba jugak bulan march ni. Dah puas aku tunggu. Tapi alhamdulillah dapat bersabar sehingga ke hari ini. Nampaknya masa nak ambik result SPM 2011 sudah semakin hampir. Dupdapdupdap, jantung aku berdebar. Kenapa la agak-agak nya ye. But seriously, hati aku memang berdebar tahap gaban. Tak boleh nak bayangkan apa situasi yang bakal berlaku ketika datang ambik result pada masa itu. Emosi habis bercampur baur sama ada nak gembira ka, sedih ka, nak marah ka, dan lain-lain lagi la. Harap- harap la result SPM yang bakal aku peroleh ini bagus dan tidak letih aku usahakan untuknya selama ini. Jangan lupa wish aku dapat result yang bagus okay!! :)


Habis campur....




Habis untuk bahagian result SPM, sekarang pergi pulak perancangan untuk bulan march ni.


Nampaknya ada banyak drama korean yang baru nak keluar pada bulan ini. Kebanyakkan drama yang akan kuar ni nampak macam best jugak la. Yang pastinya, aku tidak akan lepaskan serta mencari peluang untuk tengok tiga drama ini iaitu The King yang sekarang ini bertukar tajuk iaitu The King 2Hearts, Love Rain dan satu lagi drama korea yang baru saja aku tahu sekejap tadi iaitu I do, I do. Hahahaha, giler la aku ni. Nak buat cam mane lagi. Itu saje yang keluar dari minda aku ini. The King 2Heart bakal ditayangkan pada 14 march ni. yang dua lagi drama itu masih lagi belum tahu lagi bila. yang pastinya dalam bulan ini jugak. Harap apa yang aku rancang ni dapat dilaksanakan. Bukan susah sangat pun. Kena tengok je. 





March


No comments :