Monday, March 19, 2012

Masa last

Salam,






Rasa macam lama la pulak tunggu result. Padahal tinggal cuma dua hari saja lagi. Bosan la kalau macam ni terus. Sejak akhir ni aku tiada mood la nak update blog ni. Pabila memikirkan nasib aku selepas ini. Memang takut la. Apa yang aku buat masa ini. Aku cuma pergi blogwalking blog orang lain saja memandangkan dah banyak blog dah aku follow. Rugi la kan kalau dah follow tapi tak jenguk pun belog itu dan baca apa yang dituliskan.


Setuju tak dengan apa yang aku cakap ni?? Kalau dah setuju itu memang bagus la. Bukan susah sangat pun nak jenguk blog orang. Cuma perlu sediakan mata dan baca dalam hati je. Kalau ada idea sikit boleh komen.


Selain pada itu, apa yang aku nak cakap lagi ye. La dah tak ingat dah. Cepat sungguh aku lupa. Tapi itu tak bermaksud aku ni seorang yang nyanyuk. Biasa la manusia mudah lupa. Okay la lain kali la pulak ye. Aku sekarang ni tengah fikir dengan apa yang akan berlaku pada hari rabu ni saja. Macam mana la suasana pada hari rabu ni, ramai tak yang datang. Perlu bersedih ka, bergembira ka, Tak boleh aku nak bayangkan itu semua. Siapa yang pernah ambil result mesti tahu kan macam mana perasaan yang ada dalam diri kan.


Nampaknya aku dah terlebih cakap ni. Baiklah aku nak mengundur diri. Terima kasih kerana sudi membaca.








No comments :