Monday, March 26, 2012

Malang

Salam,

Masih lagi dalam konpius...


Ish, apa nak jadi la dengan aku ni. Dah tiga kali dah kemaskini untuk UPU ni. Last tak dapat nak kemaskini dah. (padan muka) T_T. Sedih rasanya. Apa apa pun, aku dapat rasakan yang aku dah buat pilihan yang terbaik dah. Jadi tak perlulah nak dirisaukan sangat. Tapi rasa risau tak boleh nak buang lagi sebab masih lagi tak dapat apa apa tawaran yang aku minat. Datang la pulak dengan sakit telinga ni. Yang ini kes aku sendiri yang buat. Haha, dah buat sangat terima la akibatnya. Pergi la garu kalau nak tambahkan rasa sakit itu.

Aku ingatkan benda ni menarik tadi. Meh nak cerita.

Petang tadi, aku dapat la pulak satu surat dari UNIKL. Ingatkan surat apa. Rupa-rupanya surat jemputan. La ingatkan apa tapi aku memang gembira la dapat surat macam ni. Hehe, biasa la orang yang tak pernah dapat surat. Excited la jugak pada asalnya. Setelah baca sampai habis surat itu. Aku pun buat la seperti yang disuruh dalam surat itu.

Dengan jayanya, selesai la jugak siapkan apa yang disuruh. Dalam UNIKL ini kebanyakkan course yang ditawarkan pada aku semuanya aku tak minat. Jadi nak buat lepas itu terserah la. Ramai jugak kawan aku dapat surat ni, aku ingat aku seorang je (bajet macam orang istimewa). Tapi tak apa la. Aku cuma mampu berserah saja pada benda ni.

Surat,   surat

7 comments :

Ieqahgajah said...

insyallah one day ada la tue..sabar..bukan malang tapi rezeki lom sampai la tu

Jie said...

semoga dapat sambung mana2, insyaallah,ada rezeki ada la tu..

Tun Juma said...

do the best,,
may allah bless u..
good luck !
think (+) okay :)
insya Allah

angelxcode said...

Jom Follow my blog disini

Unknown said...

Goodluck ya! hehe. buatlah pilihan sebaik2nya agar tak mnyesal di kemudian hari... memang part transition from secondary school --> IPTA/IPTS ni ada susah sikit, but u will adapt pretty fast. hehe.. all the best, wishing u the best ^__^

Unknown said...

tq yg bgi balik smgat itu...sgt menghargainya

Unknown said...

@Angel xcode
done follow you