Thursday, March 15, 2012

Berdebar ni!!

[Salam]






Nampaknya keputusan SPM akan diumumkan pada 21 Mac ni kalau tak silap aku. Bukan tak silap la. Memang dah konfem dah. Itu yang buat aku jadi debar tak tentu arah ni. Adui, SPM kenapa la kau buat aku gementar tahap gaban ni. Siapa yang tak gementar apabila keputusan SPM dia nak keluar memang aku tabik la. Tak tabik macam mananya, SPM ni penentu hala tuju kita selepas ini (Ada yang ambil result SPM tahun ni kan). Memang aku tak boleh la dengan SPM ni. kalau tak peraya dengan aku akap ni boleh tengok kat bawah



PENGUMUMAN KEPUTUSAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) 2011
Keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2011 akan dikeluarkan pada 21 Mac 2012. Calon-calon boleh mendapatkan keputusan mereka daripada sekolah masing-masing selepas jam 10.00 pagi pada hari yang sama.

Calon persendirian akan dimaklumkan melalui pos atau mereka boleh menghubungi Jabatan Pelajaran Negeri tempat mereka mendaftar dahulu.

Calon-calon juga boleh menggunakan perkhidmatan semakan keputusan SPM 2011 melalui mySMS 15888. Perkhidmatan ini akan diaktifkan bermula jam 10 pagi, 21 Mac 2012 dan akan ditamatkan pada 12 tengah malam, 27 Mac 2012.
Sekian, terima kasih.








7..6..5..4..3..2..1..Sekarang dah boleh bilang dengan jari dah dengan tarikh nak ambil result ni. Dah tak sampai seminggu. Muncul jugak result SPM ni. Takut aku nak tengok. Bukan apa, masa jawab SPM itu aku mcam tak yakin je dengan jawapan yang aku tulis. Habis soalan aku main dengan logik je terutama soalan sains ni. Tapi, aku rasa dah okay dah kalau aku terima keputusan pada bulan ni. Mana tak nya kalau result lambat lagi nak keluar.


Terpaksa la aku terima kenyataan ini.


Oh ya la, keputusan SPM ni boleh semak melalui sms.




Kalau nak tengok secara online pun boleh jugak.


Layari laman web MPM –http://www.mpm.edu.my mulai jam 12 tengah hari pada tarikh tersebut. 

Moga-moga dapatlah result yang bagus dan dapat dijamin. Berdoa la banyak banyak supaya dapat result yang baik dan memuskan hati. Amin



2 comments :

NURUL AIDA AISHAH said...

all da bez..anyway..xyah la nak check pkai sms 2..x saspen..ngee~

Unknown said...

btul 2...stuju